Regulamin

1. Właścicielem sklepu internetowego OptiSerw jest firma "Optiserw" s.c. z siedzibą w Nowym Sączu ul. Axentowicza 24.

 

2. Zamówienia należy składać wyłącznie za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego w naszym sklepie internetowym. Prosimy pamiętać o wypełnieniu wszystkich pól wskazanych jako obowiązkowe. Prosimy także o podanie danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakupu towarów dokonuje się poprzez użycie opcji "Koszyk".

 

3. Realizacji zamówień dokonujemy możliwie szybko po złożeniu zamówienia.

 

4. Warunki płatności za zamówienia dokonane w sklepie internetowym OptiSerw.

 

Przewidywane są następujące formy płatności:

a) płatność za towar przy odbiorze przesyłki (POBRANIE)

b) PRZEDPŁATA na rachunek bankowy:

 

Bank PKO BP Inteligo 50 1020 5558 1111 1186 5780 0093

 

Na życzenie klienta sklep wystawia i wysyła faksem lub e-mailem FAKTURĘ PRO – FORMA. Złożenie potwierdzenia wykonania przelewu w przypadku przedpłaty na konto nie jest uznawane jako dowód dokonania płatności. Datą dokonania zapłaty jest data wpływu środków na nasz rachunek bankowy. Towar zostanie wysłany do klienta po otrzymaniu całej kwoty zamówienia wraz z kosztami przesyłki w formie przelewu na rachunek bankowy sklepu. Deklarację chęci dokonania PRZEDPŁATY na rachunek bankowy KLIENT powinien umieścić w komentarzu do składanego zamówienia. W przypadku braku informacji o chęci dokonania przedpłaty, domyślny sposób wysyłki towarów to pobranie.

 

7. Odbiór towaru:

 

a) Zamówiony w sklepie internetowym towar będzie dostarczony do dowolnego miejsca na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS

b) Koszty wysyłki towaru ponosi KLIENT. Koszty wysyłki doliczane są do wartości zamówienia.

c)Istnieje możliwość osobistego odbioru towarów pod adresem:

 

OptiSerw s.c.

ul. Axentowicza 24

33-300 Nowy Sącz

 

8. Koszty wysyłki towaru w przypadku dokonania PRZEDPŁATY:

 

a) przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i jednoczesnym dokonaniu PRZEDPŁATY wartości zamówienia na nasz rachunek bankowy, koszty przesyłki wynoszą 13 zł netto.

b) przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS i jednoczesnym dokonaniu PRZEDPŁATY wartości zamówienia na nasz rachunek bankowy, koszty przesyłki wynoszą 19 zł netto.

 

9. Koszty wysyłki towaru w przypadku wyboru POBRANIA 

 

a) od 0 do 500 zł netto przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i jednoczesnego wyboru płatności ZA POBRANIEM koszty przesyłki wynoszą 15 PLN netto,

b) od 0 do 500 zł netto przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS i jednoczesnego wyboru płatności ZA POBRANIEM  koszty przesyłki wynoszą 25 PLN netto,

c) przy zamówieniach powyżej  500 PLN netto i jednoczesnego wyboru płatności ZA POBRANIEM, koszty transportu podlegają konsultacji w zależności od ilości paczek, ciężaru, adresu wysyłki itd.

 

13. Zwroty towarów:

 

a) KLIENT ma prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 10 dni kalendarzowych od daty wysłania przez naszą firmę. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony, w tym oryginalne opakowania w idealnym stanie. Przesyłki prosimy kierować na adres wskazany w punkcie 7 c).

b) Po otrzymaniu przez naszą firmę zwróconego towaru, zostaje przeprowadzona weryfikacja techniczna.

c) Po jej pozytywnym zakończeniu wysyłana jest do kontrahenta faktura korygująca VAT, którą KLIENT zobowiązany jest podpisać i odesłać do naszego biura.

d) Po otrzymaniu podpisanego egzemplarza korekty VAT pieniądze zostaną przesłane na wskazane konto bankowe nie później, niż w terminie 28 dni od daty jej otrzymania. Koszty transportu zwracanych urządzeń do naszej firmy pokrywa KLIENT. Nie podejmujemy przesyłek "za pobraniem" lub innych przesyłek na nasz koszt, zostaną one odesłane na adres nadawcy.

 

14. Wsparcie techniczne: Wszelkie uwagi dotyczące problemów z zakupionym u nas sprzętem prosimy kierować pod adres serwis@optiserw.com.pl

 

15. Reklamacje:

 

a) Reklamacje rozpatrywane są w trakcie 14 dni od dnia dostarczenia uszkodzonego/niesprawnego urządzenia do biura firmy.

c) Koszty transportu reklamowanych urządzeń do naszej firmy pokrywa KLIENT.

d) Przesyłki prosimy kierować na adres wskazany w punkcie 7 c).

e) W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne było uzasadnione, koszty transportu do klienta sprawnego sprzętu pokrywa firma OptiSerw. Natomiast jeśli zgłoszenie reklamacyjne było nieuzasadnione (dostarczony sprzęt był sprawny), koszty transportu do klienta pokrywa KLIENT.

f) W przypadku gdy reklamowane urządzenie nie jest już objęte gwarancją wszelkie koszty transportu, naprawy, wymiany itd pokrywa KLIENT.

 

16. Składając zamówienie w sklepie internetowym OptiSerw, KLIENT jednocześnie akceptuje powyższy regulamin.

 

17. Składając zamówienie w sklepie internetowym OptiSerw klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę OptiSerw s.c. w celach handlowych (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dz. Ustaw nr 133 poz. 883".). W każdej chwili KLIENTma prawo zaktualizować lub usunąć swój adres e-mail z naszej listy dystrybucyjnej, wówczas należy wysłać wiadomość na adres biuro@optiserw.com.pl z tematem "Aktualizacja lub Usunięcie danych z listy dystrybucyjnej".